Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2020 12:28 - Lexpersy и лицемерието
Автор: puk Категория: Поезия   
Прочетен: 711 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес няма да се занимаваме с пуезията на лексито (или поне не главно с нея). Днес ще засегнем едно друго нещо, особено присъщо на „положителните“ и сеещи любов и радост в блога – лицемерието.

Та да караме по ред. Преди няколко дни лексито написал едно произведение във възхвала на космите си. То достигнало до такива дълбини на лексиевата пуетична мисъл, та чак дежурните ласкатели на лексито изпаднали в ступор и не написали нито един коментар на пуета. Лексито се вбесил и изтрил шедьовъра (що ли не го запазих за аналите на пуетичното слово). Разбира се, лексито веднага и открил виновник за поредния по-долен етаж в „мазето на пуетичния си провал“. И не един, а двама – първо Пък, а после и „приятелите“ му, който не написали нито едно хвалебствие. Как разбрахме за това? Ами, след невинен коментар от типа „що изтри шедьовъра?“ следва цял ферман от лъжи, лицемерие и манипулации. Да се насладим на странните и параноични подскоци на лексиевата мисъл:

 

На Пук ми приличаш, както прихванаха космите ми които ги ползвам за антени, за да чета мислите на такива прости и радиационни чипове като тебе... Но даже и без космените разбраха че си ти, след като от безпомощност злоба написа и си напомпа няколко постинга вразлични категории, озаглавени подигравателно с името ми, а след това деактивираш за да не си злепоставиш името на Пук... Че чак и нов профил си си направил с тази цел. Отврат!

- Лексито загрял, че Калибан и Пък са едно и също. Но някак си пропуснал факта, че приятелчетата му са се оплакали, където трябва, и Пък са го блокирали постингите му да се появяват в „Полследни постинги“. Та затова се е наложило и да се регистрира нов псевдоним. Това ясно и показва, колко са верни предишните му инсинуации, че Пък е модератор или приятел с модераторите.

 

За жалост Тук вече не е възможно, защото ти и твоята гилдия постоянно гоните и поетите, и позитивно и разумно споделящите в този блог, и то доказано организирано, и с подкрепата на модераторите!

- Поредната лъжа – каква моя гилдия? Каквото Пък е написал, е написано от негово име и от никаква гилдия. За модераторите виж по-горе.

 

При някой не влязохте, но примерно наивната Веси, лохвали Апостолов за стихчето ми, спретнахте си луд купон с друго мое стихче под поезията на уважаваната Софи, която си деактивира постинга, но чак когато се вбесих. А какво къде още друго сте кацали и срали, нямам и представа. Но имам представа за отвратителната смрад на мислите ви, защото космите ми настръхват като ги четат...!

- Нито знам някаква „наивна“ Веси, нито „уважаваната“ Софи, нито съм спретвал там някакъв купон. Добре е след такива твърдения да представиш доказателства.

 

Ама вие даже си го пожелавате бе, с коментари като "Ела ме ритни!" и "Хвани ме за топките!". и не подозирате, че аз, който жаля всяка жива твар, ако ви зърна, толкова много ще ви хващам и мачкам където си знам, че ще изпитате и животински ужас, но телата и психиката ви ще са излекувани и жизнени, но затворени в кошарата ви! Не, за жалост няма да сетите душевните терзания, които сте причинили, защото сте бездушни товари

- къде Пък е писал такива коментари? Лъжа номер 3.

 

А защо деактивирах "Възхвала на космите" и други подиграни мисли ли???

Ами защото ме отчаяхте, че даже и приятелят ми, и Младен Мисана май не може да разбере алегориите на космите ми! Защото след като цъкате минуси на всеки негов стих, а аз го коментирам с интерес и позитивно, изведнъж решихте много настоятелно да му правите комплименти, с пълното съзнание че при тези имена в аудиторията, аз не бих казал и думичка в този постинг..., който използвате за стръв! И това е дългогодишна и съзнателна ваша практика, както и напомпването за четене на нищо неподозиращите поети или споделящи като стръв за други набелязани жертви

А след доста толерантният ми намек, Младен ми обяснява, че точно вие, които даже признато не харесвате поезия, а само я оценявате и плюете, точно сега имате право да харесате и да възхвалите неговата...“

- ами не може да разбере, щото няма нищо за разбиране.

- къде Пък е цъкал минуси?

– значи, ако не харесваме твоята пуезия, то не можем да харесаме нещо друго. И ако сме харесали нещо друго, то е, не защото е за харесване, а да дразним пуета. Защото според него само той е достоен, а приятелите му са фон, на който да изпъква неговото величие. Не е ли малко лицемерно? Не ли?

 

А подигравката с тях е Мародерство, с което откакто Човек съществува, по неписани морални закони има оригинални начини да се справя, а не с убеждения и разсъждения, както аз, докато Съм Тук.

- вземи най-сетне научи какво е значението на думата мародерство. Постоянно я употребяваш, където не трябва. Не съществуват никакви морални закони, особено с голяма буква.

 

На Пук поне съзнаваш ли колко позитивно отношение от деня ми струваш, за да ти отговарям на тъпия и нагъл коментар, съзнавайки че в твоето затъмнение, обясненията ми ти изглеждат интересни като оборска стена, с просветващи пролуки, само че отвътре :-)))

 

- какви обяснения? Пук те пита защо изтри диаманта.



Тагове:   пуезиЯ,   lexpersy-пишурка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Ама верно ли
15.07.2020 21:57
лексито използвал космите си като антени за четене на мисли?
Този е егати и извраненият тип.

Как може Веска и Софито да не познаят от раз гениалните стихове на пуета? Срам!
цитирай
2. анонимен - Аз пък много страдам за Валето и Чу.
15.07.2020 23:28
Липсва ми поезията им. :-) Даже се притеснявам да не са коронясали.
цитирай
3. puk - лексито използвал космите си като ...
16.07.2020 09:25
rustam написа:
лексито използвал космите си като антени за четене на мисли?
Този е егати и извраненият тип.

Как може Веска и Софито да не познаят от раз гениалните стихове на пуета? Срам!


Представи си какви мисли е прочел.
цитирай
4. puk - Липсва ми поезията им. :-) Даже се ...
16.07.2020 09:26
go4iito написа:
Липсва ми поезията им. :-) Даже се притеснявам да не са коронясали.

Кои са Валето и Чу?
цитирай
5. apostapostoloff - Казвал съм го и пак ще повторя-
18.07.2020 19:35
разочарован съм, защото не се обръща достатъчно внимание на срамните косми.
цитирай
6. анонимен - Йотова и Станков (Чудовището)
22.07.2020 17:32
puk написа:

Кои са Валето и Чу?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: puk
Категория: Забавление
Прочетен: 568407
Постинги: 331
Коментари: 897
Гласове: 2342
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930