Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2020 03:50 - И ти лети, лети, лети...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2260 Коментари: 18 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





 image



Гласувай:
8



1. apostapostoloff - Кой тоз?
05.08.2020 08:03
Путин ли е? На хиперзвукова ракета.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Гюлето е на Мъск
05.08.2020 08:33
и е хипер -озвучено

apostapostoloff написа:
Путин ли е? На хиперзвукова ракета.

цитирай
3. vaquero - vencivaleri1951,
05.08.2020 09:16
Баронът е известен персонаж в блога.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не съм съгласен
05.08.2020 10:32
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.


vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.

цитирай
5. cortana - /продължението от коментарчето ми под предходния постинг/
05.08.2020 20:58
..... но засега бройте 3, 2, 1, go!!
А когато все пак Смарти се появи, защото каза, че ще го направи днес, но явно или не му е останало време, или не му се е занимавало с Вас, ще Ви прожектира едно филмче за една от лъжите Ви. Тогава и сам ще разберете, предполага се, но не съм сигурна ще стоплите ли :):):), колко смешен и жалък е последният Ви 62ри коментар под предния Ви постинг и колко изпразнен от към съдържание е. :):):)
цитирай
6. radostinalassa - Само да отбележа, че...
05.08.2020 21:16
Бил Гейтс е посещавал острова на Епщайн. Това не се котира у нас, както и в Съединителните щати.
цитирай
7. getmans1 - . . . Чуден ми е този твой стремеж. . . ...
05.08.2020 21:37
... Чуден ми е този твой стремеж ... да се излагаш в стремежа си да се правиш на „начетеняк„ ... е, пред Вагинерото номерати може да мине, за Онан ми е думата.

vencivaleri1951 написа:
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.


vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.


цитирай
8. radostinalassa - Педерастията върви наред...
05.08.2020 21:44
с педофилията на Бил Гейтс.
цитирай
9. radostinalassa - Постарах се отново..
05.08.2020 21:46
поста да излезе на по - предна страница, за да го намирам по - лесно. Вече не пиша в раздел Политика. Тук няма шанс, всичко е окупирано.
цитирай
10. fun1001 - :-))))))))))
05.08.2020 21:55

венцоо, да ти имам..компанията, и коментариите..на баба Ракета, ваГинаера...
тук и да не си луд, ще полудееш....
забавно лято, ти желая...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Начетен идва от четене хетмане,
05.08.2020 22:03
а моя милост е попрочел нещичко. И то благодарение на ерудираната ви група на отличиници в МЕНСА. Ето ти например ми излизаш с митологични герои-Тантал, Сизиф и аз какво да правя, как да блесна пред дамите в блога. Ами взимам и чета "Большая советская енциклопедия". После превеждам през Гугъл преводач и научавам по нещо. Така и за Онан. Ето тук разбрах колко широк е кръгозорът на Жорко. Аз си мислех до този момент , че си е проста панагюрска...тиква, като говори за чек...ии например. А той понеже има 9 хиляди книги и е прочел два пъти повече, /а ги е прочел защото ги е и ресактирал , и превел/ ни е казвал че сме потомци на Юда, тоест синове на Онан, а на панагюрски чеки...
Няма как хетмане , трябва да се чете-вие на млади години сте чели, аз на стари.

getmans1 написа:
... Чуден ми е този твой стремеж ... да се излагаш в стремежа си да се правиш на „начетеняк„ ... е, пред Вагинерото номерати може да мине, за Онан ми е думата.

vencivaleri1951 написа:
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.


vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.



цитирай
12. vencivaleri1951 - И Холивуд ли превзе Жорко
05.08.2020 22:07
Филми ли почна да правиш, Оскари ли почваш да колекционираш...

cortana написа:
..... но засега бройте 3, 2, 1, go!!
А когато все пак Смарти се появи, защото каза, че ще го направи днес, но явно или не му е останало време, или не му се е занимавало с Вас, ще Ви прожектира едно филмче за една от лъжите Ви. Тогава и сам ще разберете, предполага се, но не съм сигурна ще стоплите ли :):):), колко смешен и жалък е последният Ви 62ри коментар под предния Ви постинг и колко изпразнен от към съдържание е. :):):)

цитирай
13. vencivaleri1951 - Абе да има нещо женско и при мен
05.08.2020 22:18
А то една кортана

Не знам/ пък може и да знам/, но като я видя се сещам за Ботев

"Мъж ли си, жена , или хемафродит-звяр или риба?"

Весело лято !


fun1001 написа:

венцоо, да ти имам..компанията, и коментариите..на баба Ракета, ваГинаера...
тук и да не си луд, ще полудееш....
забавно лято, ти желая...

цитирай
14. getmans1 - . . . Малко ме съмнява, че "Б...
05.08.2020 23:42
... Малко ме съмнява, че "Большая советская енциклопедия" е виновна за глупостите дето лееш като Ниагарският водопад ... ОПС, ИЗВИНЯВАЙ, щом е „СОВЕТСКАЯ„ е много възможно, като всичко СОВЕТСКОЕ ... нищо чудно и големият кръст дето люляш на гърдите си и той да е СОВЕТСКИ и те кара да ходиш на другия край на града да се черкуваш...


vencivaleri1951 написа:
а моя милост е попрочел нещичко. И то благодарение на ерудираната ви група на отличиници в МЕНСА. Ето ти например ми излизаш с митологични герои-Тантал, Сизиф и аз какво да правя, как да блесна пред дамите в блога. Ами взимам и чета "Большая советская енциклопедия". После превеждам през Гугъл преводач и научавам по нещо. Така и за Онан. Ето тук разбрах колко широк е кръгозорът на Жорко. Аз си мислех до този момент , че си е проста панагюрска...тиква, като говори за чек...ии например. А той понеже има 9 хиляди книги и е прочел два пъти повече, /а ги е прочел защото ги е и ресактирал , и превел/ ни е казвал че сме потомци на Юда, тоест синове на Онан, а на панагюрски чеки...
Няма как хетмане , трябва да се чете-вие на млади години сте чели, аз на стари.

getmans1 написа:
... Чуден ми е този твой стремеж ... да се излагаш в стремежа си да се правиш на „начетеняк„ ... е, пред Вагинерото номерати може да мине, за Онан ми е думата.

vencivaleri1951 написа:
Блогът в цялата си съвкупност от персонажи е създаден за барона-поданици, една част придворни, останалите нещастници и следовници на Онан.

vaquero написа:
Баронът е известен персонаж в блога.




цитирай
15. radostinalassa - Аз подкрепям донякъде автора...
06.08.2020 13:27
не го нападам, така че едва ли би полудял от това. Коментарът е налудничав.
цитирай
16. radostinalassa - Моят стил е неподражаем...
06.08.2020 17:15
Имам предвид, че нямам време да копирам заглавието на коментара . Не ме бъркайте с другите както комунисти, така и с нацистите.
цитирай
17. elenkokoschkov - Я ,НАЛЪМА ЦЪ(В)НАЛ!
06.08.2020 21:22
fun1001 написа:

венцоо, да ти имам..компанията, и коментариите..на баба Ракета, ваГинаера...
тук и да не си луд, ще полудееш....
забавно лято, ти желая...

ЕЙ НЕДОКЛАТЕНЯК ,А ТВОЙТА КОМПАНИЯ КАКВА Е ?
АЗ И АЗ!
САМА СИ ПИШЕШ И САМА СИ ОТГОВАРЯШ!
ПА И МОЗЪК РЪСИ!
цитирай
18. fun1001 - .. баба Еленка Кокошкова/цеца/ определено,
11.08.2020 14:10

си пада..по теб, Венци, и те преследва)
жалко за теб..сваля ти.Реномето..

Бабата на Червената шапцица, е като цианкалий, и мухъл..без данТелата )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059383
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031