Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 19:54 - Как се прави виртуална свирка
Автор: puk Категория: Забавление   
Прочетен: 2773 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 09.04.2011 19:57


Ето как - важно е да си новорегистриран като примерно потребителя violin. След това трябва да напишеш нещо такова:
"Реших да се регистрирам тук след обиколка на най-известните сайтове. След моето проучване мога с чиста съвест да кажа, че блогбг няма абсолютно никаква конкуренция. Не е подмазване, а самата истина.
Тук можеш да правиш всякакви постове, при което си максимално улеснен, т.е. мислиш само за идеята си. На други места трябва постоянно да пресмяташ, преправяш и прочие глупости, при което замисъла ти за публикация направо отива на кино.
Забелязах, че някои хора се оплакват от администраторите. Мога да ви кажа, че никъде другаде модерацията не е на толкова професионално ниво, както тук. За да го докажа ще дам пример.
Имах регистрация в един сайт, където модераторите съвсем открито се включваха със свои профили, участвайки в дискусиите като обикновени потребители. Всички знаеха, че не е много разумно да спориш с такъв, защото може да последва нещо неприятно. Аз направих обратното. Затрупах с тежки доводи един всезнайко и хората масово ме подкрепиха. Модератора побесня заради загубения дуел и ме изтри. Преди това ми прати подигравателно съобщение, че повече няма да ме пусне в онзи сайт. В отговор го попитах дали му влиза в правомощията да трие на лична основа, но не знам дали го е прочел, защото после профила ми изчезна.
Искам да ви кажа, че каквито и неприятности да сте имали поне го няма отмъщението на лична основа. Това е голям плюс, който може би не оценяваме достатъчно. "

 И свирката е готова.


Тагове:   модератори,   свирка,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Аха
10.04.2011 23:23
на това му викам "минетчийски манталитет"
макар да се съмнявам, че "виолин" е нов блогър.
Чини ми се, че е стар натегач
цитирай
2. deliba6 - Задавам отговор...
11.04.2011 13:04
Абе, ти за сайт ли говориш, или за форума на Гонг.бг?!...
цитирай
3. puk - Рустам, ако е стар блогер, значи е ...
11.04.2011 17:01
Рустам, ако е стар блогер, значи е налучкал верния тон.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: puk
Категория: Забавление
Прочетен: 570712
Постинги: 331
Коментари: 897
Гласове: 2342
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930